Vážený zákazníci, dovoľujeme si Vás upozorniť, že v dňoch piatok (01.07.2022) a pondelok (04.07.2022) bude naša infolinka nedostupná. V týchto dňoch nás môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu, live chatu, Whatsappu alebo Viberu. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom tím XROAD.
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po. - Pi. (08:00 - 17:00)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Praktické informácie
30.06.2022
Ako si vybrať autobox a strešné nosiče
Väčšina z nás pozná ten pocit, keď potrebujeme zbaliť na dovolenku toľko batožiny, že ju nedokážeme napchať do batožinového priestoru. Alebo ideme lyž... čítať celé
15.05.2022
Ako vybrať elektrobicykel
Elektrobicykle dnes zažívajú naozajstný boom, získavajú si veľkú priazeň cyklistov, pretože s nimi výlety v prírode, ale aj mimo nej, dostávajú úplne ... čítať celé
08.11.2021
Povinná výbava vozidla
Povinnú výbavu osobného vozidla stanovuje vyhláška č. 134/2018 Z. z. Do tejto výbavy patrí: - lekárnička - homologizovaný prenosný výstražný trojuh... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.

Heureka - recenzie

  1. Úvod
  2. Vrátenie tovaru a reklamácia
Odstúpenie od kúpnej zmluvy (do 14 dní od prijatia tovaru)

 

Spotrebiteľ má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia Tovaru. V prípade, že predmetom Kúpnej zmluvy je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí danej Kúpnej zmluvy, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky Tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Prevádzkovateľovi (ako predávajúcemu) odoslané v lehote uvedenej v tomto odstavci.

Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, je povinný oznámiť písomne číslo svojho bankového účtu pre vrátenie kúpnej ceny za Tovar, ktorá môže byť znížená ak sú na to splnené zákonné dôvody.

Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy ohľadne Tovaru, ktorý vracia Prevádzkovateľovi poškodený a/alebo opotrebovaný, najmä pokiaľ sú odstránené originálne označenia Tovaru (t.j. ceduľky, nálepky a pod.), je Spotrebiteľ povinný Prevádzkovateľovi nahradiť náklady na uvedenie Tovaru do pôvodného stavu.

V prípade odstúpenia Spotrebiteľa od Kúpnej zmluvy je Prevádzkovateľ povinný vrátiť Spotrebiteľovi kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bol informovaný o rozhodnutí Spotrebiteľa odstúpiť od danej Kúpnej zmluvy.

Pokiaľ Spotrebiteľ na základe Kúpnej zmluvy obdržal Tovar tvorený hnuteľnými vecami, je povinný ho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy došlo k odstúpeniu od danej Kúpnej zmluvy, zaslať späť (nie na dobierku - zásielka nebude v takomto prípade prevzatá!) Prevádzkovateľovi alebo ho odovzdať na adrese prevádzky alebo sídla Prevádzkovateľa. Lehota sa považuje za zachovanú aj pokiaľ budú hnuteľné veci odoslané Prevádzkovateľovi najneskôr posledný deň vyššie uvedenej lehoty. 

Spotrebiteľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je nutný k oboznámeniu sa s povahou a vlastnosťami daného Tovaru, vrátane jeho funkčnosti.

Prevádzkovateľ využívá možnosť mimosúdneho riešenia sťažností spotrebiteľov. V prípade sťažnosti sa môžu Spotrebitelia bezplatne obrátiť na príslušného pracovníka Prevádzkovateľa prostredníctvom emailovej adresy info@xroad.sk.

Formulár na odstúpenie Kúpnej zmluvy nájdete tu alebo nižšie v online variante.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy (do 14 dní od prijatia tovaru)

Meno a priezvisko *
Ulica a číslo *
Mesto *
PSČ *
Tel. číslo *
E-mail
Číslo faktúry *
Číslo objednávky *
Žiadam o vrátenie sumy: *
Celková požadovaná suma s DPH *
Názvy alebo kódy výrobkov *
IBAN - na vrátenie peňazí *
Opíšte text obrázku*
Reklamačný poriadok

Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že Tovar je pri prevzatí bez vád. To neplatí ak je predmetom Kúpnej zmluvy tovar s vadami, ktoré je Prevádzkovateľ, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť Spotrebiteľovi.

Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie nového Tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom Kúpnej zmluvy Tovar s vadami, ktoré Prevádzkovateľ, ak mu boli vady známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil Spotrebiteľovi. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti Tovaru, môže Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti tovaru; ak to nie je možné, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.

Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takomto prípade má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

Ak Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového Tovaru bez vád, ani na výmenu jeho súčasti alebo na opravu Tovaru, môže požadovať primeranú zľavu z ceny Tovaru. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nový Tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo Tovar opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo Spotrebiteľovi značné obtiaže.

Právo z vadného plnenia Spotrebiteľovi neprináleží, pokiaľ Spotrebiteľ pred prevzatím Tovaru vedel, že Tovar má vadu, alebo pokiaľ Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru sa nevzťahuje na opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri Tovare predávanom za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia kúpna cena dohodnutá, pri použitom Tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal pri prevzatí Spotrebiteľom, alebo ak to vyplýva z povahy Tovaru.

Ak je na Tovar poskytovaná záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z vadného plnenia v záručnej dobe.

Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť Spotrebiteľovi záručný list. Ak to povaha Tovaru umožňuje, postačuje namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o zakúpení Tovaru obsahujúci údaje, ktoré musí obsahovať záručný list.

V prípade, že Spotrebiteľ využije svoje právo na odstránenie vád Tovaru jeho opravou, pri Tovare, pri ktorom je pre účely záručných opráv určený podnikateľ odlišný od Prevádzkovateľa, ktorého sídlo alebo miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Prevádzkovateľa alebo v mieste pre Spotrebiteľa bližšom, uplatní Spotrebiteľ právo na záručnú opravu u tohoto podnikateľa.

Reklamácia Tovaru, vrátane odstránenia vád daného Tovaru, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie Zmluvy.

Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že Prevádzkovateľ neobdržal od Spotrebiteľa všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané podklady dodané.

Prevádzkovateľ alebo ním určený subjekt po riadnom vybavení danej reklamácie vyzve Spotrebiteľa k prevzatiu opraveného Tovaru.

Nárok na uplatnenie práv z vád Tovaru zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornom zaobchádzaní s ním, t.j. najmä pri používaní Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

Reklamačný protokol na stiahnutie nájdete tu alebo nižšie v online variante.

Reklamačný formulár ONLINE

Meno a priezvisko *
Ulica a číslo *
Mesto *
PSČ *
Tel. číslo *
E-mail
Číslo faktúry *
Číslo objednávky *
Reklamovaný tovar (kód, názov) *
Popis závady *
IBAN pre vrátenie peňazí
Opíšte text obrázku*
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.

 

                 

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Prečo práve XROAD?
nákup bez povinnej registrácie

možnosť veľkoobchodnej spolupráce

obrovské množstvo spokojných zákazníkov
profesionálny prístup

videá a návody k produktom

všetky druhy platieb sú zadarmo
možnosť vrátenia tovaru do 14 dní

pri nákupe od 99€ doprava zadarmo

 

Sme dostupní aj na nasledujúcich komunikačných kanáloch a soc. sieťach:

  

              

Údaje o spoločnosti

WWS, s. r. o.

IČO: 54 106 214

DIČ: 2121566172

IČ DPH: SK2121566172

Spoločnosť je zapísaná v OR OS Žilina

Oddiel: Sro.

Vložka číslo: 78086/L

 

Oslobodenia 224/58

01305 Belá

(adresa slúži iba ako sídlo spoločnosti)

 

Číslo účtu (IBAN):

SK49 8330 0000 0028 0205 1888

BIC: FIOZSKBAXXX

Kontakty
Logo
Špecialista na autodoplnky
Zákaznícka podpora XROAD
Zákaznícka podpora XROAD
Po. - Pi. (08:00 - 17:00)
Copyright © 2021 XROAD
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk